Sunday, February 27, 2011

Alhamdulillah,..

Selesai juga majlis pertunangan magis (Nuraini binti Roslan) dengan Muhd Syazwan bin Soffian Wong..=)..mari sejenak magis story ttg zaman perkenalan sume lah ye...ahahhaha~~

First kelibat nampak dekat Debat Alam Sekitar yg diadakan di USIM 2007 x silap..aku ikut kelab UiTM..da la aku mmg jenis excited bile bab2 masuk USIM, UIA ni..yelah,..persekitaran berbeza.. first aku keluar dr kereta dan foot step kt USIM, ingat lg, aku penah ckp dlm hati..'beruntung kalau dapat jodoh dr sini'..

Berjalan-jalanan dengan rakan dr kelab debat ke sekitar USIM, salah satu bilik debat yg kami masuk mmg USIM punyer perlawanan..dan seingat aku, mmg mase tu giliran pok borg (sorry dear,..hehe)..aku sempat tgk giliran pok borg dan faiz aziz je...abes je competition tu..balik gitu je...xde pape perasaan..

Then, one day, (30 hb 6 2008) masuk forum youthsays, nampak lak pic debat yg digunakan oleh nick debater (syazwan la tu..haha)..tergerak lak tanye tu pic debat alam sekitar ke? ..then si debater ni pun reply la..mule bertukar ym dan berchatingan..hahaha~~

First date (8 hb 8 2008 @ mid valley, cabut dr konvensyen hak asasi kanak-kanak)..haha, nebes la plak...cool aini, cool, walau die debater USIM, ko fac law student, jgn kalah katenye...hahaha..makan, jln2 dan balik..

Bercinta jarak USIM - UiTM (ahaha, nk jugak!)..one thing kami perasan, pointer kami semakin naik dlm musim2 cinta yg dilalui..alhamdulillah...

Then satu hari tu, sebelum si dia pergi melbourne, die melamar aku...dan sebaliknye dr melbourne, hari jumaat, nah! (terime sekeping gambar beg habib..weee..=) suprise)...

Atas persetujuan kedua-dua buah keluarga, sepakat bahawa, 13 hb Feb 2011 adalah tarikh sesuai utk rombongan merisik+meminang..

Bile fikir balik, mcm caye x caye je aku dah bertunang...hehe..=p...apepun, semoga Allah merahmati kami sentiasa dan memudahkan urusan utk membina masjid pula...amin...

0 Comments:

Post a Comment